tisdag 2 oktober 2012

Dag 2 - Moa

Andra dagen, och stor skillnad från kaoset igår.

jag kicka igång 07.50 för att masa mig upp och få hjälp med att ta mina "före"-bilder.
jösses säger jag bara.. asså ta en bild på er själva bakifrån och ni kommer dö!
"WHAAAAT! ser jag ut sådär... är de fel på kameran..seriöst.. men de kanske bara är på bild"

dessa bilder är den bästa motivationen.
dock tar de emot att äta så pass mycktet kolhydrater som man ändå måste göra.
jag har undvikit kolhydrater i drygt 2år så de är hjärnspöken som säger att dom är farliga.
jaja tänker ni..va är dealen med bakispizzan och bakischipsen.. de är kolhydrater..
om det är... men då får man jobba extra i veckorna har jag tänkt..

vart har nu detta koncept tagit mig? jo.. till världens mest chockartade ryggbild!
så kanske blir bra av allt ris, pasta, potatis och hårt bröd.. återstår att se :D däremot,
äta 6ggr om dagen är rena heltidsjobbet.. shit vad jag räknar timmar och planerar dagen för
att få allt att gå ihop!
Här har jag slängt ihop kyckling med pesto i ugn, råris, romansallad, gurka och paprika. sedan en "beakvarg" dragon i vitvinsvinäger och ner i lite kvarg.


träningen gick också bra idag.. kände mig lite dåraktig på gymmet men bara fredda som va där så didn´t give a shit. här nedanför ligger jag som ett kolli på golvet efter statisk planka.. min bålmuskelatur är ju inte vad den borde känner jag..




live long and prosper / Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar