lördag 20 oktober 2012

Moa - dag 20

Åkte upp till Sthlm igår tillsammans
med Carro så träningen försvann tyvärr igår.. Tiden räckte inte riktigt till där. Och en olycka kommer ju sällan ensam! Vi köpte faktiskt lite godis till filmkvällen igår! så.jävla.gott! Men inte helt okej i fitnessfighten ;) så jag får lägga på någon extra dag in i november för att gottgöra detta lilla misstag :)

Dagen idag har också blivit lite hattig framför allt med maten då jag varit på utbildning hela dagen och inte riktigt haft raster för att äta på osv. Träningen hanns ju då inte heller med tyvärr. så jag får ta nya tag när jag kommer hem imorgon istället. Ett steg bak men bara jobba framåt igen!

Dock är jag stark att stå emot när Carro och dessan nu är ute på krogen och jag är hemma nykter istället :)

Hoppas ni har en bra helg och sorry för dålig uppdatering!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar