torsdag 4 oktober 2012

Moa - Dag 4

Nu börjar det reda upp sig med mat osv kan jag känna.
även om det fortfarande är lite pusselbitar som måste falla på plats!

träningen gick också bra, svettas like a pig men det kan man tydligen göra nu i början läste jag.
ser ut som jag sprungit fram och tillbaka igenom niagrafallen när jag kryper därifrån.
svårt att vara någorlunda snygg på gymmet.. bra ragg man får när man ligger dyngsur och gör höftlyft. mindre attraktiv tjej.. men låt gå.

huvudvärken från helvetet är också en ständig gäst hos mig... snart blir han vräkt..
antar att det är allt socker som hjärnan ska försöka hantera att klara sig utan.
det tar upp emot en dryg vecka att bli av med det värsta sockersuget så snart över.
är dock aldrig sötsugen och har aldrig varit.. men tydligen sysslar min hjärna med det..
lite anonymt sådär utan att jag vet om det.. skärpning!

nya tag imorrn! fredagsmys på gymmet!

 
 
live long and prosper / moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar