lördag 6 oktober 2012

Moa - dag 5 & 6

kassa!

varken jag eller emma skrev något igår. sorry ´bout that.
jag hade en sjukt hektisk dag igår. så hann verkligen inte.

på morgonen va det som vanligt träning på schemat..
rusa hem och duscha, åt frukost osv för att sedan hämta ut paket på ICA.
Jag sysslar nämligen på fritiden som återförsäljare åt Forever Living Products
och hade en stor beställning att hämta ut och plocka i ordning i påsar, skriva kvitton osv.
det tog upp väldigt mycket utav min tid. va in till kungsör och fikade på gamla jobbet också samt lämna av lite produkter som jag sålt.

vi hade lite kräftskiva igår. det va lite svårt rent matmässigt att "räkna" ut allt..
hur mycket är 150g kräftor liksom? ska jag skala och sen väga åh näää. allt blev för krångligt.
så jag åt på där iaf.. tog dock ingen paj!

idag då.. lördag.. mindre motiverat att gå upp och träna tidigt en lördag så tog lite sovmorgon till 09.30 och drog till gymmet så fort som möjligt. mötte sedan upp emelie, fika!
de va svårt.. hur god såg inte chockladtårtan ut liksom? men jag tog bara en kaffe så lugn!
har bara hunnit äta 3 mål mat hittills.. jag planerar ytterligare 2 st så jag kommer inte hinna äta de 6e.
men det får kvitta. huvudvärken är fortfarande kvar... men den är något mildrare tack och lov.

nu ska jag sticka iväg.. sorry för de långa inlägget.. men 2 in 1.

live long and prosper / moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar