onsdag 17 oktober 2012

Moa - dag 17

De är nu latheten med maten börjar sätta in... jag äter som jag ska men jag höftar rätt mycket också istället för att väga och räkna varenda kalori som tidigare... kanske skulle ta och skärpa till mig.
och jag har märkt av att när man ska göra saker på dagarna eller bort på kvällarna vad hela matschemat blir förvrängt... ska exempelvis på bio ikväll.. åt lunch vid 14.. vilket innebär att jag ska äta igen senast 17.. men måste åka 16.30.. hemma runt 20.30... hur ska jag göra då.. kan ju inte gärna fråga på SF om jag kan låna en micro till matlådan.. nån jävla måtta får de vara.. så jag får väl trolla med tiderna.. kommer dock vara tungt att stå emot popcornen.. som är halva nöjet med bio! nåväl..

Carro, som också kör fitnessfighten (med sämsta diciplinen ;) är hemma i arboga denna vecka så hon hänger på mig till gymmet så kör vi igenom programmet tillsammans. det va riktigt kul att ha någon med sig som gör samma övningar :) min kondition har ökat något helt sjukt faktiskt... jag klarar av att springa med mina korta små ben på 9,5 -10,00 på löpbandet utan att halvt självdö.. det känns kul!

dock har jag sån träningsvärk i lårmusklerna så mina ruscher jag brukar dra till med sista minuterna på bandet går inte just nu.. jag känner att springer jag fortare så är hela lårmuskeln på väg att dra ihop sig och det är de sista jag vill ha nu, nån sträckning i låret... blir väldigt handikappad av det så jag tar de lugnt med knäböjen och löpningen och satsar just nu mer på stretchningen.

image

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar