söndag 7 oktober 2012

Emma - dag 7

Riktigt freakin' effektiv har man varit på den här bloggen de senaste dagarna - oja! Livet har kommit emellan, som det så fint heter.

Trots att man tränar som ett djur har jag i två dagar känningar i ena skinkan från 10 skott med en fotboll på kickoff i torsdags. Känns ju skitbra. Vältränad tjej. I fredags blev det stressjobb hela dagen, fram och tillbaka från jobbet och fotografering för webshopen = ingen normal mat, ingen träning. Försökte ta igen det igår.

Idag har halsen tillbaka och spökar. Jag längtar bara tillbaka till de där dagarna jag kände mig pigg och effektiv från morgon till kväll. De kommer, jag vet det. Men de skulle behövas nu när det är lite gå in i väggen-varning kring allt jobb man ska göra hela tiden. Beh.

Gladare miner imorgon!
Nu blir det kvarg.


/ Emson

1 kommentar: