fredag 12 oktober 2012

Moa - dag 12

Idag va allt väldigt omotiverat! jobba med ansiktsbehandling imorse och det är ju mer avslappnat än taggande... hade huvudvärk och kände mig svag..

MEN.. Skam den som ger sig. Jag tog mig till gymmet och hade nog ett av dom bättre passen idag! kände att jag orkade springa fortare på löpbandet och kunde lägga tyngre vikter i övningarna utan att dö! så jag va riktigt nöjd med dagens pass trots allt!

Har varit och handlat lite mat inför veckan också... Till fredagsmiddag blev det hamburgare (utan bröd) och sen gjorde jag potatisklyftor tillsammans med broccoli, paprika och lök i ugnen. En riktig hit! Hade ju givetvis velat tagit fram fetaste godispåsen OCH chips och dipp nu till X-factor men så kul ska vi inte ha.. Jag ska ju trots allt klämma ner denna kropp i en bikini snart och det är det stora målet med denna fight! nu börjar energin komma och det känns fantastiskt! Räknar ner till dag 20 nu när det är mätning och vägning igen! hoppas så klart på bra resultat, som förra vägningen. bara fortsätta svettas och kämpa :)

Hoppas ni alla får en trevlig helg!
Live long and prosper / Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar