tisdag 9 oktober 2012

Frukost

Fick en fråga om hur våra frukostar ser ut..
kan ju dock bara svara för mig själv men den ska innehålla runt 315kcal.
utifrån det kan man väl i stora drag blanda ihop vad som.. kanske inte 315kcal chocklad..

tränar jag tidigt, vilket jag brukar göra.. så byter jag plats på mellanmålet och frukosten.
då tar jag innan träning ett mellanmål på 125-150kcal.. brukar äta 140g kvarg och stavmixa ihop med hallon och blåbär!

när jag kommer hem från träningen brukar jag äta frukosten. den vanligaste frukosten jag slänger ihop är 2skivor WasaSport med skinka, gurka, paprika och stekt äggvita på. äggulan använder jag inte. äter också lättyoghurt med en näve müsli och kanel.

du kan också äta havregrynsgröt, göra smootihes.. bara fantasin som sätter gränser.
hojta till om de är så att jag ska lägga ut lite recept, både på frukost och lunch/middagar.

1 kommentar:

  1. Hej!
    Du får jättegärna lägga ut recept/bilder :-) Jag ska vara med i ff i nov, så försöker förbereda mig på bästa sätt! Kul att följa er :-) Keep up the good work!

    SvaraRadera