tisdag 16 oktober 2012

Emma - dag 16

Idag kom migränen och det känns som att den här stressen har tagit ut sin rätt. Jag kommer inte att kunna köra fighten fullt ut och därför känns det heller inte roligt för mig att fortsätta. Jag har mått rätt dåligt den senaste veckan, psykiskt. Och jag väljer att ställa fitnessfighten-skorna på hyllan resten av månaden och träna när jag hinner. Utan att känna press från det hållet också. Jag behöver nämligen ingen mer press från något håll just nu.

Jag behöver verkligen bara få vara.

Jag kämpar genom Moa, helt enkelt. Du får vara min förebild den här månaden. Tillsammans med Maria.

Puss.

1 kommentar:

  1. Du vet att jag tycker du gör helt rätt gumman <3 Ta hand om dig nu och försök att bara vara, andas... det andra kommer och finns kvar. Ser fram emot att kramas på fredag! PUSS

    SvaraRadera