tisdag 23 oktober 2012

Moa - dag 23

började dagen med frukost till nyhetsmorgon följt av en 6.8km promenad med dessan! Gick upp över brattberget så vi fick upp flåset rejält, speciellt när vi båda babblar på i mun på varandra!

Har även på kvällskvisten varit på ett friskis&svettis pass även om jag var sjukt omotiverad innan så känns det skönt efteråt. maten idag blev lite hattigt då vi åt tacos hemma.. Svårt att väga och sen är de ju så förbannat gott!! blev lite cola zero till också.. Fy! Men nu efter 23 dagar känns allt motigt och man märker att man börjar slarva lite.. men de är bara köra på 7dagar till! Sen ska jag behålla konceptet och framför allt matupplägget men ska vila från träningen på helgerna. Har ändå som mål att känna mig nöjd med prestationen tills jag åker utomlands 28nov.. Känna att jag gjort mitt bästa för att sedan slappna av en vecka :)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar