onsdag 3 oktober 2012

Moa - Dag 3

waaaazaaaaapp?!

jag är precis hemkommen från bio, vilket var en prövning i sig då jag anser att popcornen är halva nöjet med att gå dit! oftast är badboysen uppätna innan trailerna är slut..
jag köpte mig en ramlösa. vilket gör att det känns så mycket bättre nu efteråt än vad de hade gjort om jag fallti för frestelsen. då har jag bara suttit här med ångest istället.

annars var jag på gymmet halv9 imorse och drog igång innan huvudvärken från helvetet kasta sig över mig. så jag har legat i soffan resterande dag. det är nog onda andar eller socker som är på väg och lämna min kropp..

på matfronten har jag blivit lite mer ambitiös när det gäller recepten på maten. det blir mer och mer spännande att testa detta matkoncept även om det fortfarande tar emot att äta så pass mycket kolhydrater. det är ypperligt gott iaf.

inga bilder idag, har en på pappa från bion när han rullar biljetter men det ser mer ut som han rullar sig något annat.. sen en på min mat.. men jag har aldrig grejjat detta med bilder på mat?
vill ni se mina matbilder eller?

nu sover vi ihopp om att vakna utvilad till ytterligare en dag i livets tjänst!

live long and prosper / moa

1 kommentar: