torsdag 11 oktober 2012

Emma - dag 11

Det här inlägget riktar jag endast till moa som kämpar på som ett jävla djur! Det övriga livet har verkligen kommit emellan mig och FF den här månaden och jag tycker inte alls om det. Går och småhostar och stressar med både jobb och skola. När jag körde i april hade jag fler rutiner och det var lättare att planera dagarna.

Nästa vecka ska jag göra ett försök till nystart, ja kanske redan i helgen. Det vore så synd om inget av den här månaden blev som jag tänkte.

Hur som, jag är imponerad av dig Moa! Go girl.

Och även kudos till min syster som kör på som en dåre hon med, duktiga är ni!!

2 kommentarer:

  1. Darling, utan dig hade jag inte ens börjat med detta! ALL cred till dig. bara för att livet kommer emellan just nu så har du fortfarande ett vinnande koncept att gå efter... skit i att räkna dagar och släpp fokus på jjust oktober.. det kommer nov,dec,jan,feb ja du fattar.. du vet hur man gör och kör på ett sätt som passar dig.. tar de längre tid för resultaten än va de skulle gjort om du mosa på dessa 30dagar.. so what? små resultat och små steg är bättre än inget :) /moa

    SvaraRadera
  2. Instämmer helt och fullt med Moa här ovan, det är på grund av dig vi kör :) och du kan det här så du kommer få de resultat du vill när livet är lite mindre körigt. Ta hand om dig och glöm inte att andas :) Puss!!!

    SvaraRadera