tisdag 9 oktober 2012

Moa - dag 6 7 8

"jag skriver sen...."

har varit mitt tänk senaste dagarna här... tiden går fortare än vad man tror!
helgen smet förbi obemärkt, var hos vänner till familjen i lördags och karin hjälpte
mig att klippa mitt hår, dom åt thaimat och jag mitt lilla ris och kyckling.. inte lika gott..
chips, dipp, rödvin och ja.. det såg förjävla gott ut men jag stog på mig och drack min smoothie.

söndagen gick jag upp och tränade, börjar gå bättre nu och har lagt till tyngre vikter.
en promenad med karin och emelie hann det bli också.

nu plöjer jag på här...
igår måndag hade jag en massage för min rygg inbokad kl 10.
tänkte då att det skulle vara skönt att redan ha tränat osv innan så 07.00 fullkomligt flög jag ur sängen full av energi och drog i mig en smoothie för att i full fart studsa till gymmet (?)
men jag gjorde de! inte en käft va där heller vilket va skönt!
det känns i kroppen idag att jag använde mig utav tyngre vikter nu när man fått in tekniken.
inte känt samma sug i musklerna under dessa träningspass som innan.. så det va rart!
blev även en promenad tillsammans med jojje på kvällen innan "tårka aldrig tårar utan handskar"
om ni inte såg de! TITTA! finns nog på SVTplay.

morgonen idag har startat bra, gått en promenad och nu efter tio.
jag tänker inte gå till gymmet idag, så jag "slarvar" nu alltså med att inte träna fustra idag.
jag ska däremot gå på ett friskis & svettis pass ikväll så jag känner att det får räcka.

ha en bra dag trots att det är så grått och tråkigt ute.

live long and prosper / Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar