måndag 1 oktober 2012

WhAAAAADUP! dag 1

Hej hej bloggen...


1 oktober = första dagen i FitnessFighten..
kunde ha börjat bättre om vi säger så...

jag har haft en helg som knappt kan nämnas.. det va dubbelt upp av gayevents, de va shotbrickor, mcdonalds, pizza.. en festkväll till! chips aah asså you name it!

SÅ.. när jag nu då måndagmorgon vaknar är jag i princip fortfarande bakis så det blev en sovmorgon vilket resulterade i en alldeles för sen frukost..
sidan med träningsupplägget funka inte heller så.. hur gör djur tänkte jag.. improviserar.
jag hitta ett youtube-klipp med ett upplägg inom FUSTRA metoden, som vi kör.
jag körde cardio i trapphuset som en idiot.. sen in och fiffla i vardagsrummet.

det kommer att bli gymmet för mig resten av tiden och TIDIGA mornar, för om jag ska hinna äta 5ggr om dagen med 3h mellanrum... då kan jag inte lata mig till 10.30!

så efter uteblivna mellanmål och ja lite hattigt med maten när jag inte hade våg (som jag nu köpt!)
har jag ont i huvet.. men nu ska jag ställa mig och laga fisk, potatis och grönsaker!

och jag vägde lite för skojs skull för att se om man hade nåt grepp alls.. vet ni hur jävla lite 25g pasta/ris är?! och 100gr grönsaker är typ 4 broccolis.. kanske därför man ska trycka mellanmål stup i kvarten! nåväl...

välkomna till våran blogg och hoppas ni vill hänga på och peppa oss!!

live long and prosper // Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar