tisdag 9 oktober 2012

Moa - Dag 9

Testar att blogga från mobilen!

Gick på ett Friskis pass nu ikväll och de va fan inte kul nånstans! vanligtvis har jag mycket energi och tar ut rörelserna och orkar styrkeövingarna..
Nu tänkte jag mer att skuttar kvinnan en gång till eller ska vi göra en sekund till i plankan går jag hem!

Har en huvudvärk som inte är av denna värld.. Ont i magen och känner mig uppsvälld.. Slappnar jag av och står i profil är de lätt att göra en missbedömning att jag snart ska föda ett barn istället för att vara med i fitnessfighten.. Är alltså mindre sugen på att väga och mäta imorrn (som man gör dag10) vet att besvikelsen kommer vara ett faktum och kanske är det bättre att vänta till dag 20...

Lite kvällsfunderingar hos jojje innan Hollywoodfruar, som jag för övrigt snart rånar då jag själv är broke as a crackwhore.. Som iofs säkert har mer cash ändå ;)

Sorry för bitterheten men den kommer man inte alltid undan! Nya positiva tag imorgon!

Live long and prosper / Moa

1 kommentar:

  1. Moa! Det är tungt för mig också! vet du... jag åt till och med godis idag! inte bra. jag ska inte väga och mäta imorgon. Ätit som en karl idag... inte braaaaaaa..... men du är duktig! PUSS

    SvaraRadera