måndag 22 oktober 2012

Moa - dag 22

nya tag idag efter en oseriös helg! ingen ordning på varken mat eller träning.

Så nu väntar jag in dessan för en löptur ute och sedan har jag satt ihop ett styrkepass åt oss som vi ska köra när vi kommer hem. så det blir hemmaträning idag istället för gym. det går alltså lika bra att köra hemma som på gym så övningarna utgår från din egna kroppstyngd mer än maskiner. Det enda jag kan sakna när jag kör hemma är vikter.. Men det man kan göra är att fylla petflaskor med vatten, köra med någon bok osv.. det blir lite lättare vikter men går bra det med.

Så man behöver inte känna sig tvingad iväg till ett gym bara för att man vill testa på Fitnessfighten!

Nu ska jag dricka upp min smoothie på kvarg, hallon och blåbär och sen byta om! 9 dagar kvar.. Lägger i en växel till för att kompensera den kassa helgen!

Ha en bra vecka :D

1 kommentar: